Kundeservice

Hva kan vi hjelpe deg med?

Eller ring oss på 4000 33 55

Vår kundeserviceportal - et verktøy for oss og våre kunder

Vi vet alle hvordan det er med e-poster; det er veldig lett å sende - men det er fort gjort at det forsvinner i mengden, eller blir sendt feil.

Høsten 2015 startet vi opp med en ny kundeserivceportal. Denne portalen gjør det mulig for deg som kunde å følge status på dine egne saker (eller bedriften sine), enkelt melde inn spørsmål og andre henvendelser - samt søke i løsningsforslag og ofte stilte spørsmål. De to sistnevnte punktene blir tungt vektlagt her hos oss, da vi ønsker å kunne tilby hjelp til selvhjelp - slik at du som kunde enkelt kan finne løsningene på det meste du lurer på selv.

Kanskje du allerede har en bruker, eller kanskje du ikke er veldig kjent med det? Vi vil i dette innlegget vil vi presentere hvilke muligheter og hvilken nytte du kan dra av kundeserviceportalen vår. 

Innit kundeservice

Innit kundeservice

For at du som kunde skal dra best mulig nytte av systemet anbefaler vi at du oppretter deg en egen bruker. Dette kan du enkelt gjøre ved å klikke "logg inn", og registrere deg med e-post, eller sosiale medier som eksempelvis Facebook. Med en egen bruker kan vi enkelt se hvilken bedrift du tilhører, og raskere hjelpe deg.

Lag bruker i kundeportalen

Å registrere sak kan du enkelt gjøre, enten som innlogget bruker - eller uten å være innlogget. Når du oppretter saken, vil kundesystemet automatisk foreslå løsninger vi har i kunnskapsbasen vår for å hjelpe deg. Disse dukker opp på høyresiden av saken. Her har vi samlet de spørsmålene vi ofte får, slik at du enkelt kan lese hvordan det eventuelt kan løses. 

Registrert din sak i kundeserviceportalen

Er du registrert som en bruker får du mulighet til å følge saken, status på saken, hvem som er satt som kundebehandler o.l. inne i kundeserviceportalen vår. Du kan også bla tilbake til eldre saker du har meldt inn, dersom du ønsker det. Er du i en bedrift med flere, og har behov for innsyn i hva andre i bedriften melder inn av saker, er dette også mulig. Da kan du følge saken, og til og med kommentere i den om du ser behov for det. 

Se saksprosessen din

Du ser status både på oversiktslisten, men også inne i saken din. Det opplyses blant annet om hvorvidt saken blir behandlet, eller om den avventer ditt svar. Dersom du ønsker kan du legge til flere personer i samtalen, eller lukke den om du anser den som ferdig.

Følg saksstatus

Når en sak lukkes får du avslutningsvis mulighet til å gi en tilbakemelding på hvordan du synes kundeservicen vår var. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger på dette, da vi alltid ønsker å forbedre oss. 

Kort fortalt er kundeserviceportalen et verktøy for oss, slik at vi kan yte bedre hjelp og kundeservice for deg! 

Kontakt oss

Storhamargata 44
2317 Hamar

4000 33 55

post@innit.no

Innit ASOrg.nr: 983 398 308 MVA

Navnet ditt

E-posten din

Telefonnummeret ditt

Din beskjed