Kundeservice

Hva kan vi hjelpe deg med?

Eller ring oss på 4000 33 55

Så er det mandag, igjen!

På kundeservicen hos oss har vi et godt team som har som mål å hjelpe deg med det du måtte lurte på, alt fra problemer til enkle spørsmål. I front har vi gode folk som tar deg i mot med hva enn du måtte lure på, og i dette innlegget gir Lasse deg et innblikk i hvordan det kan være en mandag på kundeservicen hos oss.

Den følelsen. Du har sannsynligvis hatt den. Følelsen av at du ikke har kontroll over situasjonen, men at situasjonen har kontroll over deg. Alt flyter, bare ikke din vei. «Burde gjøre» og «skulle gjort», har resultert i må gjøre og klokka tikker… nådeløst.

Mandager er ofte sånn. Også på supportsenteret her hos oss. I avdelingen jeg jobber, vet vi at mandag er ekstra travle. Du som kunde har kanskje brukt helgen på å tenke på endring; kjøkkenet er blitt gammeldags, bilen som streiker i blant, eller du har nettopp klippet plen, og vil bytte til en terrasseleilighet med vaktmester.

Mandagsmorgen er dagen med de lange «todolistene». Innboksen til kundeservicen fylles opp, og telefonene gløder. På kundesenteret tar vi imot den ene saken etter den andre, mens kaffen som en gang var glovarm, plutselig er kald før vi rekker å ta en slurk. Vi gjør vårt beste for å svare på henvendelser så godt, og raskt vi klarer. Selv om vi noen ganger må gjøre noen harde prioriteringer, så er målet at alle skal få svar innen rimelig tid.

Kundeservice

Med flere mulige kontaktpunkter å nå oss på, prøver vi være så tilgjengelig som mulig. En travel mandag er det ikke sikkert det er passende med en telefon, kanskje det passer bedre via en chat, eller en e-post. For de som husker skrev vi hvordan kundeserviceportalen vår fungerer i våres. 

Men, noen ganger er det man lurer på bare noen tasteklikk unna. På vår kundeservice kan du klikke deg til en kunnskapsbase, og i søkefeltet vil du sannsynligvis finne det du lurer på.

Så. Neste mandag, når alt brenner (forhåpentligvis ikke bokstavelig talt), og du føler ting tar tid.

Pust med magen.
Vi gjør vårt beste for å få kontroll på situasjonen, det prioriteres og ermer brettes. Når dine spørsmål er besvart, får vi den gode, trygge følelsen.

Følelsen av kontroll.

Kontakt oss

Storhamargata 44
2317 Hamar

4000 33 55

post@innit.no

Innit ASOrg.nr: 983 398 308 MVA

Navnet ditt

E-posten din

Telefonnummeret ditt

Din beskjed