Kundeservice

Hva kan vi hjelpe deg med?

Eller ring oss på 4000 33 55

Ledige stillinger

Ønsker du å bli en del av laget?

Daglig leder Innit Utvikling

Ønsker du å påvirke og stimulere vekst i et av Innlandets ledende IT-selskaper? Innit søker en mulighetsorientert og ambisiøs person som skal være kaptein på laget! I rollen vil du få et overordnet ansvar for enhetens personell, økonomi og kunder, og stillingen rapporterer til daglig leder i Innit AS.

Har du spørsmål om stillingen eller prosessen, kan du ta kontakt med Ronny Pedersen på
tlf: 415 21 390,
Pål Stueflotten på tlf: 970 71 316
eller vår rådgiver i The Assessment Company, Ida Søby på tlf: 977 32 958.

Send din CV og søknad

Vi ønsker å skape merverdi for våre kunder. Dette står sentralt i våre verdivalg som selskap. For kundene skal fokus ligge på egne mål og arbeidsoppgaver, derfor må vi som IT-selskap ligge i forkant for å hjelpe kunder i dag og i fremtiden. Vår nye daglig leder for Innit Utvikling vil ha følgende hovedoppgaver:

  • Personalledelse
  • Ansvaret for strategisk retning og utvikling av enheten
  • Økonomikontroll innenfor enhetens tjenester/produkter
  • Kundekontakt og oppfølging av enhetens prosjekter/leveranser til virksomhetene
  • Pre-sale 

Innit skal være best på kundeopplevelse og teknologisk anvendelse. For å lykkes i rollen må du være nysgjerrig og evne å frembringe nye ideer og gjøre kritiske vurderinger. Som leder er du sosial, utadvendt og pliktoppfyllende, videre er du en lagspiller med vinnermentalitet som forstår omgivelsene rundt deg på en god måte. De rundt deg oppfatter deg som målbevisst, effektiv og strukturert.
 
Riktig kandidat har høyere utdannelse innen utvikling og ledelse, og kan dokumentere gode resultater fra tilsvarende stillinger. Videre har du strategisk kunnskap om ny teknologi og teknologiske løsninger på mobil og web. Det er en fordel med et stort nettverk av kunder og partnere, og gunstig om du kjenner Innlandet godt. Relevant erfaring eller personlige egenskaper kan kompensere for manglende formell utdannelse.
 
Vi kan tilby et svært godt faglig og sosialt miljø, med dyktige og engasjerte kollegaer, samt flotte kunder og samarbeidspartnere. Hos oss blir du utfordret og tatt vare på, våre ansatte skal oppleve personlig vekst og kompetanseutvikling. Videre har vi konkurransedyktige betingelser med mulighet til eierskap i egen bedrift. Vi holder til i moderne lokaler sentralt på Hamar og i Lillehammer.
 
Har du lyst på denne unike muligheten og være med på å sikre vår posisjon i Innlandet? Du kan vise interesse for stillingen ved å sende oss din CV og søknad innen søknadsfristen.


Daglig leder Innit Drift

Ønsker du å påvirke og stimulere vekst i et av Innlandets ledende IT-selskaper? Innit søker en mulighetsorientert og ambisiøs person som skal være kaptein på laget! I rollen vil du få et overordnet ansvar for enhetens personell, økonomi og kunder, og stillingen rapporterer til daglig leder i Innit AS.

Har du spørsmål om stillingen eller prosessen, kan du ta kontakt med Ronny Pedersen på
tlf: 415 21 390,
Pål Stueflotten på tlf: 970 71 316
eller vår rådgiver i The Assessment Company, Ida Søby på tlf: 977 32 958.

Send din CV og søknad

Vi ønsker å skape merverdi for våre kunder. Dette står sentralt i våre verdivalg som selskap. For kundene skal fokus ligge på egne mål og arbeidsoppgaver, derfor må vi som IT-selskap ligge i forkant for å hjelpe kunder i dag og i fremtiden. Vår nye daglig leder for Innit Drift vil ha følgende hovedoppgaver:

  • Hovedansvaret for drift, forvaltning og utvikling av Innit Drift
  • Personalledelse av teknisk personell
  • Ansvaret for strategisk retning og utvikling av området i samarbeid med interne fagpersoner og leverandører
  • Økonomikontroll innenfor tjenester/produkter
  • Leverandørkontakt, forhandlinger og avtaler
  • Kundekontakt og oppfølging av enhetens prosjekter/leveranser til virksomhetene
  • Rådgivning til virksomhetsområdene i konsernet
  • Pre-sale

 
Innit skal være best på kundeopplevelse og teknologisk anvendelse. For å lykkes i rollen må du være nysgjerrig og evne å jobbe strukturert og effektivt. Som leder er du sosial, utadvendt og pliktoppfyllende, videre er du en lagspiller med vinnermentalitet som forstår omgivelsene rundt deg på en god måte. De rundt deg oppfatter deg som målbevisst og tydelig.
 
Riktig kandidat har høyere utdannelse innen IKT/ledelse og kan dokumentere gode resultater fra tilsvarende stillinger. Om du har et stort nettverk av kunder og partnere, og kjenner Innlandet godt er det en fordel, men ikke et krav. Relevant erfaring eller personlige egenskaper kan kompensere for manglende formell utdannelse. Vi kan tilby et svært godt faglig og sosialt miljø, med dyktige og engasjerte kollegaer, samt flotte kunder og samarbeidspartnere. Hos oss blir du utfordret og tatt vare på, våre ansatte skal oppleve personlig vekst og kompetanseutvikling. Videre har vi konkurransedyktige betingelser med mulighet til eierskap i egen bedrift. Vi holder til i moderne lokaler sentralt på Hamar og i Lillehammer.
 
Har du lyst på denne unike muligheten og være med på å sikre vår posisjon i Innlandet? Du kan vise interesse for stillingen ved å sende oss din CV og søknad innen søknadsfristen.


Senior IKT-konsulent

Ønsker du å være del av et team som har troen på noe som er større enn oss selv? I rollen som IKT-konsulent vil du få ansvar for å planlegge, designe, implementere og drifte kundevennlige løsninger innenfor cloud og datasenter. Vi søker en selvgående og kundevennlig IT-konsulent med høy teknologiforståelse. Dersom du i tillegg evner å kombinere dette med kundeinnsikt er du akkurat den vi søker etter. Nyutdannede oppfordres også til å vise sin interesse.

Har du spørsmål om stillingen eller prosessen, kan du ta kontakt med Ronny Pedersen på
tlf: 415 21 390,
Pål Stueflotten på tlf: 970 71 316
eller vår rådgiver i The Assessment Company, Ida Søby på tlf: 977 32 958.

Send din CV og søknad

Kundens hverdag er vår hverdag. Vi drifter våre kunders IT-løsninger, enten de har de i egne lokaler eller i skyen. Vår nye IKT-konsulent vil ha følgende hovedoppgaver:

  • Oppsett, konfigurering og drift moderne IT-løsninger
  • Leveranser av lagring og VM’er til nye system og kunder
  • Teknisk support og bindeledd mellom kunde og underleverandører
  • Rådgiver til utvalgte kunder innenfor spesifikke løsninger
  • Utarbeide og vedlikeholde dokumentasjon
  • Leveransekoordinering og prosjektdeltaker

 
Vår driftsavdeling består av mennesker med variert kompetanse og erfaring, sammen utgjør vi et sterkt lag som løser alle små og store utfordringer. For å lykkes i rollen som IKT-konsulent må du være arbeidssom og effektiv, og ha en brennende lidenskap for IT. Du motiveres og drives av fornøyde kunder, og fremstår som kunnskapsrik og pliktoppfyllende. Omgivelsene oppfatter deg som sosial, utadvendt og strukturert.
 
Vi søker deg som har følgende utdannelse og erfaring innen en eller flere av disse områdene:

  • Relevant utdannelse fra høgskole/universitet
  • Innsikt i sikkerhetsarkitektur
  • Kunnskap på Microsoft teknologi – Azure, Office 365, Dynamics osv.
  • Kompetanse innenfor lagringsteknologi, nettverk, citrix terminalserver og virtualisering
  • Kjennskap til drift av fagsystemer som f.eks. Visma, Cordel, Hult&Lillevik, Mamut, SuperOffice
  • Sertifiseringer er en fordel, men ikke et krav


Vi kan tilby et svært godt faglig og sosialt miljø, med dyktige og engasjerte kollegaer, samt flotte kunder og samarbeidspartnere. Hos oss blir du utfordret og tatt vare på, våre ansatte skal oppleve personlig vekst og kompetanseutvikling. Videre har vi konkurransedyktige betingelser med mulighet til eierskap i egen bedrift. Vi holder til i moderne lokaler sentralt på Hamar og i Lillehammer.
 
Har du lyst på denne unike muligheten og være med på å sikre vår posisjon i Innlandet? Du kan vise interesse for stillingen ved å sende oss din CV og søknad innen søknadsfristen. 


Senior Salgsspesialist/IKT-rådgiver

Ønsker du å være del av et team som har troen på noe som er større enn oss selv? Vår utviklingsavdeling er blant de fremste på utvikling av unike kundetilpassede løsninger og tjenester innenfor mobil, virtual reality og web. Som spesialist på konsepter, teknologi og løsninger i kombinasjon med en kommersiell profil vil du ha ansvaret for å fremstå som en tillitsfull og foretrukken rådgiver, som sørger for at kunden velger Innit som sin strategiske samarbeidspartner.

Har du spørsmål om stillingen eller prosessen, kan du ta kontakt med Ronny Pedersen på
tlf: 415 21 390,
Pål Stueflotten på tlf: 970 71 316
eller vår rådgiver i The Assessment Company, Ida Søby på tlf: 977 32 958.

Send din CV og søknad

Vi ønsker å skape merverdi for våre kunder, dette står sentralt i våre verdivalg som selskap. Vår nye Senior salgsspesialist vil ha følgende hovedoppgaver:

  • Hovedansvar for rådgivning og salg innenfor sentrale forretningsområder
  • Resultat og budsjettansvar
  • Gjennom nettverksbygging og markeds- kunnskap kunne planlegge å utføre resultatgenerende kundeaktiviteter
  • Konseptualisere og videreutvikle våre tjenesteområder i tråd med det markedet etterspør

Innit skal være best på kundeopplevelse og teknologisk anvendelse. For å lykkes i rollen må du ha en solid forretningsforståelse og evnen til å jobbe i grensesnittet forretning og IT. Du er en troverdig faglig diskusjonspartner for kunder på ledelsesnivå, og god på å se helheten og konkretisere problemstillinger og løsninger som gir høy kundeverdi. Som person er du en strukturert og resultatorientert lagspiller, du er arbeidsom, beslutningsdyktig og effektiv. Omgivelsene oppfatter deg som troverdig, sosial og imøtekommende. 
Riktig kandidat har høyere utdannelse, fortrinnsvis innenfor IKT og/eller consulting. Dokumenterte resultater fra tilsvarende stillinger, relevant erfaring eller personlige egenskaper kan imidlertid kompensere for manglende formell utdannelse. Stort nettverk av kunder og partnere er ønskelig. Som selskap kan vi tilby et svært godt faglig og sosialt miljø, med dyktige og engasjerte kollegaer, samt flotte kunder og samarbeidspartnere. Hos oss blir du utfordret og tatt vare på, våre ansatte skal oppleve personlig vekst og kompetanseutvikling. Videre har vi konkurransedyktige betingelser med mulighet til eierskap i egen bedrift. Vi holder til i moderne lokaler sentralt på Hamar og i Lillehammer.
 
Har du lyst på denne unike muligheten og være med på å sikre vår posisjon i Innlandet? Du kan vise interesse for stillingen ved å sende oss din CV og søknad innen søknadsfristen. 


Innovative Front-end/Full stack-utviklere

Ønsker du å være del av et team som ser morgendagens utfordringer i forkant? Vi søker en eller flere innovative Front-end/Full stack-utviklere som kan kombinere teknologiforståelse og kundeinnsikt. Som utvikler hos oss vil du jobbe i et ungt og dynamisk miljø som setter kunden i fokus. Vi lever av å utvikle løsninger som gir oppdragsgiver reelle konkurransefortrinn. Både erfarne utviklere og nyutdannede oppfordres til å søke.

Har du spørsmål om stillingen eller prosessen, kan du ta kontakt med Ronny Pedersen på
tlf: 415 21 390,
Pål Stueflotten på tlf: 970 71 316
eller vår rådgiver i The Assessment Company, Ida Søby på tlf: 977 32 958.

Send din CV og søknad

Innit skal være best på kundeopplevelse og teknologisk anvendelse. Vi tilbyr det meste innen utvikling og design, enten det skulle være enkle nettsider eller større skreddersydd programvare. Vår nye Front-end//Full stack-utvikler vil ha følgende hovedoppgaver:

  • Jobbe med skreddersøm i svært spennende prosjekter hos kjente norske selskaper
  • Jobbe i team med svært dyktige kollegaer ute hos kunde, men også «inhouse»
  • Utvikle nye produkter og tjenester
  • Jobbe med kunder i iterative prosesser

 
Utviklingsprosessen er et tett samarbeid mellom deg som utvikler og våre kunder, det er derfor viktig at du trives med tett kundeinteraksjon og har god formidlingsevne. Du motiveres og drives av fornøyde kunder og fremstår som strukturert, nysgjerrig og resultatorientert. For å lykkes i rollen må du være arbeidssom og like å jobbe i team. Omgivelsene oppfatter deg som sosial, utadvendt og redelig.
 
Vi søker deg som har følgende utdannelse og erfaring innen en eller flere av disse områdene:

  • God kunnskap om front-end utvikling (React/redux, Javascript, CSS, php, HTML osv.)
  • Erfaring med React, Laravel og Angular
  • Kjennskap til teknologi som ASP.NET MVC (C#), JavaScript, HTML5 og CSS3
  • Back-end erfaring (eks. Java) er et pluss.
  • Kunnskap om ny teknologi og teknologiske løsninger på mobil og web

 
Vi kan tilby et svært godt faglig og sosialt miljø, med dyktige og engasjerte kollegaer, samt flotte kunder og samarbeidspartnere. Hos oss blir du utfordret og tatt vare på, våre ansatte skal oppleve personlig vekst og kompetanseutvikling. Videre har vi konkurransedyktige betingelser med mulighet til eierskap i egen bedrift. Vi holder til i moderne lokaler sentralt på Hamar og i Lillehammer.
 
Har du lyst på denne unike muligheten og være med på å sikre vår posisjon i Innlandet? Du kan vise interesse for stillingen ved å sende oss din CV og søknad innen søknadsfristen.

Kontakt oss

Storhamargata 44
2317 Hamar

4000 33 55

post@innit.no

Innit ASOrg.nr: 983 398 308 MVA